De Goede Doelen Markt was weer een super gezellig samen zijn. Samen met 7 andere stichtingen binnen de Christelijk Gereformeerde Kerk in Zwolle, kunnen we terug zien op een mooie dag.

Een ieder kon zijn of haar Stichting promoten en daarbij spulletjes verkopen voor het Goede Doel. Ook waren er tafels verhuurd aan mensen die daar hun eigen spulletjes aan de man probeerden te brengen. Het weer was ideaal en dat maakte dat we ook veel bezoekers uit de omliggende wijk hadden. De verkoop bij de tafels liep goed en bij het Rad van Avontuur  werden mooie prijzen gewonnen. Naast de opbrengst van elke Stichting afzonderlijk, konden we ruim €700,00 verdelen over de 8 stichtingen, dus kunnen we een dezer dagen weer ongeveer €180,00  (ons deel + opbrengst kraam) bijschrijven.

Mocht u de kraam van Stichting Sarfath ook bij een activiteit willen uitnodigen, neemt u dan contact op met het secretariaat: Annie Keizer, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Let op het is .nl